الگوریتم Freshness گوگل (تازگی محتوا)

الگوریتم Freshness گوگل یکی از الگوریتم های بسیار خوب گوگل است که مربوط به تازگی محتوا می باشد و از سال 2011 به صورت کاملا رسمی معرفی شده است که از آن زمان تا به امروز باعث شده است که 35 درصد از نتایج گوگل تغییر پیدا کنند پس میتوان آن را مهم تلقی کرد پس در ادامه مطلب با ما در سایت عباس کاشفی همراه باشید تا به طور کامل آن را معرفی کنیم.

شما می توانید برای استفاده از خدمات سئو سایت کلیک کنید.

الگوریتم Freshness گوگل چیست؟

این الگوریتم بیشتر به تازه بودن محتوا مربوط است به این شکل تا چند سال پیش با سرچ کلمه کرونا در گوگل شما هیچ نتیجه ای پیدا نمی کردید اما به مرور زمان و با ترند شدن این موضوع تمامی سایت های سعی کردند یک مقاله در این باره منتشر کنند تا به روز بودن خود را نشان دهند اما دلیل آن چیست؟ دلیلی جز اینکه این موتور جستجوی دوست داشتنی علاقه زیادی به محتوا بروز دارد را نمی توان به آن نسبت داد امام این مورد همه چیز نیز و فاکتور های دیگری نیز وجود دارد که باید آن ها را در نظر بگیرید.

الگوریتم تازگی محتوا

دیگر عواملی که در “الگوریتم Freshness گوگل” موثر هستند عبارتند از: دریافت سیگنال هایی از شبکه های اجتماعی معتبر ، دریافت لینک از سایت هایی که بروز هستند و بهبود زمان ماندگاری کاربران درون یک صفحه از دیگر مواردی هستند که می تواند نشانه بروز بودن سایت شما باشد.

دلیل بوجود آمدن الگوریتم تازگی محتوا چه بود؟

شاید برای شما هم این سوال به وجود بیاید که این همه الگوریتم چرا یک با الگوریتم Freshness گوگل اضافه شد؟ خب این سوال را در قالب یک سوال قصد داریم پاسخ دهیم.😅

آیا شما دوست دارید که با جستجو پرسپولیس الهلال نتیجه سال 2015 این بازی رو ببینید؟ (البته شاید دوست داشته باشید 😉) قاعدتا با جستجو این کلمه شما دوست دارید که نتیجه این بازی رو در سال 2021 ببینید که اینجاست پای الگوریتم Freshness گوگل به وسط می آید و سعی می کند که جدیدترین و بهترین صفحه را برای شما نمایش دهد.

برای مشاهده توضیحات تگ Canonical کلیک کنید.

الگوریتم Freshness گوگل

چطور سایتمان را برای الگوریتم Freshness سئو کنیم؟

شما باید سعی کنید با تولید محتوای همیشه سبز کاربران خود را راضی نگه دارید و با بروزرسانی مداوم سعی کنید اطلاعات تکمیلی که در مورد یک موضوع منتشر می شود را به آن اضافه کنید (دیگر موارد در بالا توضیح داده شده اند) ، الگوریتم تازگی محتوا از زمان عرضه تا به امروز تغییرات زیادی داشته است که می توانید تاریخچه تغییرات کامل آن را سایت هایی مانند searchenginejournal مشاهده کنید و از تغییرات آن باخبر شوید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.